You are currently viewing פריוויו לסדרת גמר המזרח ולמשחק מספר 1 / אורי הדר ואינדיאני

פריוויו לסדרת גמר המזרח ולמשחק מספר 1 / אורי הדר ואינדיאני

פריוויו פלייאוף 2022: מיאמי היט (1) – בוסטון סלטיקס (2) / אורי הדר:

מאזן העונה: 2- 1 לבוסטון.

מאזן כל הזמנים בפלייאוף: 3- 0 למיאמי. סדרת סיבוב שני ב-2011, גמר המזרח ב-2012 וגמר המזרח של הבועה בעונת 2020.

כמה סמלי שבגמר המזרח הראשון בו מחלקים את גביע המצטיין על שם לארי בירד, בוסטון סלטיקס ישחקו בגמר האזורי הרביעי של המועדון בששת השנים האחרונות. מולה מתייצבת יריבה מוכרת, שגם אותה לא ספרו כאשר נפגשו בפעם אחרונה בגמר המזרח בבועה- מיאמי היט. שתי הקבוצות סיימו את העונה הסדירה במקומות הראשונים במזרח, כאשר מיאמי עם ידם על העליונה, והיא תארח את משחק 7 הפוטנציאלי ביונייטד איירליינס ארנה.

שני המועדונים עברו עונה שונה בתכלית אחת מהשנייה, מתחילת הדרך ועד הרגע הנוכחי. הסלטיקס, קבוצה מדוברת לאורך כל העונה, עברה תהפוכות בסגל באמצע העונה, יחד עם האנרגיה החדשה שהכניס אימה יודוקה מאמן השנה הראשונה. השינוי שחל אצל הירוקים מדצמבר ועד עכשיו הוא אסטרונומי בכל האספקטים, במיוחד ברוח הלחימה וההקרבה של הקבוצה. בנוסף, הדרך שעברו הסלטיקס עד גמר המזרח עברה בשתיים מהקבוצות שהכי ציפו מהם להכשל מולם- ברוקלין ולאחר מכן האלופה לשעבר מילווקי.

מצד שני, ניצבים ההיט. כל הפציעות במשך העונה, המהומה ההיא באמצע המשחק אי שם בחודש מרץ והשקט שבו פועל המועדון, גרם לתקשורת ואוהדים רבים לזלזל במיאמי. גם בפלייאוף בניגוד לסלטיקס, מיאמי שיחקו נגד אטלנטה המדורגת שמיני, קבוצה עם הרבה חורים שלא סתם הגיעה לפוסט-סיזן בקושי רב ובסיבוב השני פגשו ב-76רס, שעליהם אין מה להרחיב יותר מדי.

אף על פי כן, אל לנו לזלזל בקבוצה מסאות' ביץ'. בתחילת העונה ובאמצע שלה כתבתי יומן קבוצה על ההיט ובתחזית שלי צפיתי שיצליחו להתגבר על אריות המזרח כדי להגיע לגמר המזרח לפחות. ומה עליה לעשות כדי לקחת עוד צעד לכיוון גביע הלארי אובראיין?

מבחינה הגנתית אין הרבה שעל אריק ספולסטרה לעשות. חבורת הבולדוגים שלו מסונכרנת, מגוונת ומוכנה לתקוף את הרוטציות בהתקפת הכדרור-תקיפת טבעת- הוצאה של הסלטיקס. עליהם לחנוק את הנעת הכדור של בוסטון ולגרום להם לשחק את משחק האחד על אחד הלא מחמיא שלהם. החולשה המרכזית של ההיט היא החוזקה המרכזית של הסלטיקס: המגוון והכשרון ההתקפי הדליל תוקע את התקפת חצי המגרש של מיאמי. בסיבוב הקודם הסלטיקס עשו שמות בבאקס כאשר התקפת חצי המגרש שלהם הייתה תקועה רוב הסדרה.

מיאמי הקבוצה הטובה ביותר בליגה בגרימת איבודים, ובסדרה מול הבאקס בוסטון הפסידה את המשחקים בהם הבאקס נצלו את האיבודים והצליחו לייצר נקודות רבות מאיבודים ומהזדמנות שנייה. בצד השני, ללא לאורי בריא ב-100%, על באטלר להתעלות אף יותר, ולא רק כסקורר, אלא גם לספק כישורי ניהול משחק גבוהים, מכיוון שנגד ההגנה של בוסטון יהיה צורך גם בהימנעות מריבוי איבודים.

נתון נוסף שמעניין לצפות בשתי הקבוצות הוא השלשות. מיאמי אפשרה ליריבות שלה לקחת 38.3 שלשות בממוצע למשחק בעונה הסדירה, כשרק 3 קבוצות אפשרו יותר, וכמו שראינו בסיבוב הקודם בוסטון זורקת וגם קולעת אם רק נותנים לה – 14.5 שלשות ב-37% בפלייאוף בסך הכל ו-15.7 שלשות ב-37.7% בסדרה נגד מילווקי, גם היא קבוצה שנותנת ליריבות לקחת שלשות.

בסדרה הקודמת בין השתיים בגמר המזרח, בסך הכל לפני שנתיים, בוסטון התקשתה בפיק אנד רול בין דראגיץ' לבאם. הראשון לא נמצא כבר, אך באם עלול למצוא את עצמו שוב ושוב מתחת לטבעת ב-spread פיק אנד רול אם בוסטון לא ישחקו חכם, למרות שרבות דובר כבר על השוני בין אותה קבוצה נאיבית וחמודה מדי של הסלטיקס אז ובין זו הנוכחית.

תחזית:

קשה לי מאוד לבחור נגד מיאמי, לכן אבחר את ההיט בשבעה משחקים. כמובן שנצחון של בוסטון לא יפתיע אותי.

פריוויו למשחק 1 / אינדיאני

3:00 הגרלת הלוטרי

03:30 קבלת פנים שעון ישראל

03:42 חופה וג'אמפ בול

היות ואורי כיסה את הנקודות החשובות אוסיף רק התרשמות קצרה שלי עם נקודה למחשבה על כל קבוהצ בדגש על שני הכוכבים באטלר את טייטום. נעשה זאת לצלילי הגיטרה הערבית של דודו טסה שלפני עשור הוציא את האלבום הנפלא "סחרחורת".

שובו של הפרוסס?

8 קבוצות הגיעו לחצאי הגמר של הקונפרנסים. מתוכן 7, לא פחות, הונהגו על ידי שחקן שבחרו בדראפט. קרי, לוקה, מוראנט, בוקר, טייטום, יאניס, אמביד. שבעה שחקנים שלא הועברו בטרייד ונשארו בקבוצה אליה נכנסו כשכף רגלם דרכה לראשונה בליגה. מדובר בהישג משמעותי לקבוצות ולליגה בכלל ותשובה ניצחת לתופעת נדידת השחקנים של השנים האחרונות. בעשור הקודם ראינו כמה אליפויות כתוצאה ממעבר של שחקן מרכזי אל קבוצה בתחילת אותה העונה או הקודמת לה (מיאמי, קליבלנד, גולדן סטייט עם דוראנט, טורונטו והלייקרס) והיו גם לא מעט קבוצות שניסו לעשות זאת ללא הצלחה. זה ממש לא הזמן לנסות להבין מה כל זה אומר אבל מדובר בנקודה מעניינת ששווה לחשוב עליה והסיבה שהעליתי אותה היא כדי לדון בשחקן הכי מעניין בפלייאוף הנוכחי לטעמי – ג'ימי באטלר.

מיאמי היא הקבוצה היחידה מבין השמונה של חצאי הגמר שהקלעי המרכזי שלה (ומי שעליו בנויה כל הקבוצה פחות או יותר) הגיע אליה לפני שלוש שנים והביא אותה עד לגמר הליגה. העונה הוא היה שקט כהרגלו אבל כשהתחיל הפלייאוף היו משחקים שהוא היה היחיד שתפקד במיאמי. בתבוסה לפילי במשחק 3 הוא קלע 33 נקודות כשכל שאר הקבוצה קלעה 46 (!) ובהפסד במשחק הרביעי הוא קלע 40 ב 65% מהשדה. כל משחק כזה הוא פשוט בזבוז של יום טוב של השחקן המרכזי אבל זה נראה שבאטלר מסוגל להביא אותם על בסיס יומיומי. סביב הנקודה הזאת אפשר לשאול באמת האם מיאמי מתאימה למעמד לאחר שניצחה ב 5 משחקים מול אטלנטה החלשה ונעזרה בפציעה של אמביד כדי לנצח גם את חצי גמר המזרח. מול בוסטון לא תהיה אפשרות של משחק כן משחק לא של באם, הירו ולאורי והיא תצטרך קליעה יציבה בשביל שתוכל לעמוד בקצב התקפית. היכולת לתרגם את העקביות של באטלר לעבודה קבוצתית ונצחונות (לדוגמה, לא להחטיא שלשות פנויות) תהיה אחד המבחנים המרכזיים של ספולסטרה בסדרה הזאת ואני בטוח שנראה כל מיני ניסיונות להבין את היריבה כראוי למשחק ראשון בסדרה. האחריות היא כמובן גם על באטלר שמעדיף לעבוד בשקט עם הפרפקציוניזם המפורסם שלו אבל כשלאורי עדיין סימן שאלה גדול בשאלת המנהיגות הוא חייב לצעוק על הירו ולעבוד על התיאום עם אדבאיו. עד כה מיאמי פגשה שתי קבוצות בעלות משחק קבוצתי לוקה בחסר היא מתחילה הערב לשחק מול הקבוצה בעלת אחוזי האסיסטים הכי גבוהים בפלייאוף למעט ג"ס ושעברה בהצלחה את האלופה היוצאת וקונטנדרית לפי חלק מהמהמרים. אני מוכן לקנות דו קרב בין באטלר ללוקה בגמר בסדרה בה דאלאס מונהגת על ידי אירופאי בלתי עציר ומיאמי משחקת עם עומק, בחירות דראפט וכוכב שהגיע בהזמנה. נשמע מוכר.

הגיע המאני טיים

אליפות היא מילת קסם. היא מצליחה להשתיק מפקפקים ומערערים ומחריבה קבוצות על ימין ועל שמאל. רק לפני שנתיים אני זוכר דיונים אינסופיים על המצב של יאניס במילווקי, האם הוא יוכל להוביל אותם עד הסוף והאם מייק בודנהולצר מתאים לתפקיד. המהדרין גם דאגו לפרש את האסיסטים של סטף ליאניס במשחקי האולסטאר כמתנות חיזורים אחרי הענק היווני בתקווה לצרף עוד כוכב לרוסטר שלהם. הכל נדם בשנייה שבה הוא הניף את הגביע (בעצם כמה דקות קודם) והוכיח שהוא לא רק MVP של העונה הרגילה. שאלות דומות מרחפות שוב ושוב סביב 29 קבוצות בליגה בקצב משתנה כשהגביע על שם לארי אובריאן נחשב לערובה הרמטית לכך שלפחות קבוצה אחת בליגה מצדיקה את הדרך שלה ויכולה להתחיל לדון בחוזי מקסימום.

ג'ייסון טייטום הגיע לליגה ובשנתו הראשונה גרר את לברון ג'יימס למשחק 7. הוא הגיע למקום השלישי בפרס ה ROY אחרי בן סימונס ודונובן מיטשל שעפו בסיבוב הראשון, סימונס עשה את זה בלי החטאה אחת מהקו. מאז הקבוצה נתקעה בשלבים שונים של הפלייאוף ולמרות שבוסטון היא ממש לא קבוצה של איש אחד היא תלויה במי שמתואר על ידי רבים בצדק מסוים כמחליף של קובי המנוח. 28.3 נקודות באחוזים טובים מכל הטווחים, 6.1 אסיסטים ו 5.6 ריבאונדים. הוא אמון על ניהול המשחק יחד עם סמארט בקבוצה שכאמור בנויה מאוד על משחק התקפי וינסה גם למצוא את הגארד התורן בחילופים. בניצחון הקריטי בחוץ במשחק השישי הוא היה עם 46 נקודות ו 7 שלשות כך שלא ממש היה מה לעשות מול האורך שלו והקליעה מרחוק. הקבוצה ככלל מתחילה להזכיר את שושלת הווריירס בתחילתה עם כמה שינויים מהותיים והייתרון שלה הוא שעל הנייר יש לה שחקני אחד על אחד טובים מאוד למקרה שההתקפה נתקעת. ונקודה אחרונה – לדעתי, אחוזים של כוכב במשחק נתון הם דבר מטעה, בטח כשמדובר בפלייאוף. התקפות שנתקעות הן עניין שבשגרה ושחקנים ראשיים צריכים לקחת על עצמם את הזריקות שאף אחד אחר לא יכול. יומיים כל העולם מדבר על לוקה שקולע באחוזים לא מצוינים אבל מבין את המשמעות של לקיחת זריקה על הקבוצה השנייה והאופן שבו ההגנה מתנהלת. טייטום, כמו לוקה, הוא שחקן שאף מאמן לא יעז להשאיר לבד על קשת השלוש גם אם החטיא 10 רצופות ולכן המשחק הפסיכולוגי חשוב מאוד ברגעים הקריטיים האלה. זאת סדרת מבחן חשובה לכוכב הצעיר ולקבוצה כולה שתעלה לשחק בלי הביתיות אחרי שתי סדרות מרשימות. הולך להיות אש.

לא ישחקו הלילה: בבוסטון סמארט בספק, במיאמי לאורי בחוץ וטאקר, ווינסנט ומרטין בהחלטת משחק.

עוצרים בווגאס: אחתום בנימה אישית ואומר שאלה שתי הקבוצות שרציתי וקיוויתי לראות במעמד הזה. הקהל של מיאמי לא יעשה חיים קלים לבוסטון ונתחיל עם ההימור השמרני היט ב 5 וטעם חזק של עוד.

Subscribe
Notify of
259 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
17 במאי 2022 17:51

הלב רוצה שמיאמי תקח, לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן, אבל לצערי אני לא רואה אותם עוברים את בוסטון, שני הקבוצות יודעות לנצח דרך ההגנה ובוסטון כשרונית ומסוכנת יותר התקפית.

birdman
birdman
17 במאי 2022 18:01

בוסטון מאהבת אוזני המן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 במאי 2022 18:17
Reply to  birdman

אבל לא כל יום פורים….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 19:01

ברוך יאנטי מנחס
קישטה לצנטרישוט,לא יעזור

birdman
birdman
17 במאי 2022 17:54

espn ערכו שאלון לגבי מנצחות גמרי האזורים בקרב עיתונאים:
https://www.espn.com/nba/story/_/id/33923681/nba-playoffs-2022-experts-picks-miami-heat-boston-celtics-golden-state-warriors-dallas-mavericks-conference-finals
בוסטון זכו ב- 15 קולות לעומת 4 של מיאמי.
4:14 לזכות גולדן סטייט במערב.

אשך טמיר המקורי
17 במאי 2022 18:54
Reply to  birdman

מסכים עם שתי התחזיות. יש פה 2 פייבוריטיות ברורות.

עידן
עידן
17 במאי 2022 20:28

אשך זה הפלייאוף שלך.אם בוסטון והווריירס עולים לגמר שיחקת אותה.על מי הימרת בגמר?אני מקווה שעל הווריירס ואליפות רביעית לבייבי פייס טוסטר והמנוע ואליפות ראשונה לשמן והמים של המנוע 😁

אשך טמיר המקורי
17 במאי 2022 22:22
Reply to  עידן

ווריירס. פעם במילניום הכוכבים מסתדרים והכל עובד. שנת הניגובים הגדולה.
כרגע נראה שנחלשו לעומת פתיחת הפלייאוף ושבוסטון פייבוריטים בגמר כזה.
אבל הפוטנציאל שלהם גדול יותר וההימור שלי עליהם נבע מאמונה שיתחברו בזמן הנכון.

NFS
NFS
17 במאי 2022 19:47
Reply to  birdman

מסכים לגבי בוסטון.
לגבי הסדרה השניה – שיכינו את הכובעים

birdman
birdman
17 במאי 2022 18:00

יאללה בוסטון אימפריה לתת להם בראש!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 18:54
Reply to  birdman

בוסטון במלחמה ושריטות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 18:58

אני כרגע רואה את FANTASTIC BEASTS
שלחתי טיטול עם הקדשה אישית לכל שחקן של בוסטון בהשראת הסרט
בכל הקדשה יש לחש של אנטי פופרס.ליודוקה יש שניים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 19:00

רזי אני ושי עולים לעגלה הירוקה הלילה,
בבקשה בלי פוקים ופופרס
גוווווו ירוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 במאי 2022 19:06

כזה מותר?
comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 19:10

תביא מצית ,יהיה בזיידר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17 במאי 2022 18:58

ושוב מיאמי מתמקמים בפוזה האהובה עליהם, האנדרדוג שאף אחד לא באמת סופר. מדהים איך כל פעם אנחנו שוכחים מה הם עושים מהפוזיציה הזו. מקווה שהסלטיקס ינצחו כמובן, אבל זה ממש לא בכיס שלהם.
תודה רבה לשניכם על הפריוויו+

קפיץ
17 במאי 2022 19:05

" דאלאס מונהגת על ידי אירופאי בלתי עציר ומיאמי משחקת עם עומק, בחירות דראפט וכוכב שהגיע בהזמנה. נשמע מוכר" – קונה עוד סדרת גמר כזאת, אבל המשוכות בדרך אליו מאאאאאד גבוהות ובפלייאוף כרגיל הכל עניין של פציעה אחת (ג'ה, מידלטון וכוכב תורן אחר כל שנה, כוכביות לכולם בחינם) שיכולה לשנות את כל התמונה

yaniv
yaniv
17 במאי 2022 19:09

תודה על הסקירה.
בוסטון בקל. ייגמר 4-1 שבוסטון די נחים אחרי המאמץ האדיר שהשקיעו ב2 הסדרות הראשונות

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 21:15
Reply to  yaniv

לנוח נגד מיאמי?
ככה עם קרם שיזוף ובירה מטקות ופה ושם על החוף ומידי פעם טבילה בים או איזה סאפ?
בוא נגיד שלא הייתי ממליץ את המתכון הזה לחברים הטובים שלי שמשחקים ב NBA (לא שיש לי אבל אם היו לי כאלה כמובן).

yaniv
yaniv
17 במאי 2022 22:32
Reply to  thetroll

לנוח מבחינת מאמץ אני מניח שלפחות 2 משחקים יגמרו בהפרש דו ספרתי קל לבוסטון

וניל טרופי
וניל טרופי
17 במאי 2022 19:11

הירו.אולאדיפו רובינסון והאס כאלב מרטין ממתינים על הספסל ופה לדעתי היתרון של ההיט. זה של בוסטון להפסיד, רק בבקשה בלי פציעות

יהלי אולמר
Editor
17 במאי 2022 19:29

תודה לצמד האלפים- אינדיאני ואורי
במשחק היום מיאמי ב9
בסדרה זה גם של מיאמי ב6 משחקים, זמנו של הנרטיב להשתנות הגיע

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חברים, אחלה פריוויו. זה של בוסטון להפסיד, ובהחלט יתכן שהם יפסידו.

NFS
NFS
17 במאי 2022 19:50

רק לפני שנתיים נפגשו בגמר האיזורי של ליגת הקיץ בפלורידה. כעת נפגשות שוב בפלטפורמה האמיתית, לי נראה שזה של בוסטון ב-4:1

מנחם לס
Admin
17 במאי 2022 20:14

זאת אחת הפעמים היחידות ממש שאני אוהב את שתי הקבוצות יותר מכל קבוצה אחרת בליגה (אם הניקס הייתה חצי נורמלית אז גם היא הייתה שייכת לכאן). לא רוצה שאף אחת תפסיד, אבל ישנה לי הרגשה שזה של מיאמי, בעיקר בגלל ספסל עמוק הרבה יותר.

itush
itush
17 במאי 2022 23:02
Reply to  מנחם לס

בהחלט אוהב את 2 הקבוצות )עם פינה חמה לטאקר שהביא לנו את האליפות היחידה(, אבל אני חושב שבוסטון תיקח

אור
אור
17 במאי 2022 20:17

מקווה שבוסטון אבל לא יודע איך להמר על כל אחת מהסדרות

עידן
עידן
17 במאי 2022 20:21

למדתי מהפלייאוף הזה לא להמר בפרייויואים מרוב נפילות.
פשוט לצפות ולהנות.
בוסטון אמנם פייבוריטים בסדרה בעקבות סיום העונה והמסע המרשים בפלייאוף מול ברוקלין ומילווקי אבל מיאמי הקבוצה העמוקה בליגה ושחקן כמו דאנקן רובינסון שהוזז לחמישה השלישית(חמישיה שלישית זה אלו שלא משחקים עקב קיצור הרוטציות בפלייאוף)בסדרה הקודמת יכול לדפוק בכל משחק נתון 25+ נק'.
אראה בנחת ואהנה
הלחץ יעלה במשחק של מחר עם וונדל סטפן קארי

עגל
עגל
17 במאי 2022 23:08
Reply to  עידן

וורדל, לא?
מה שאני זוכר זה סטפן וורדל קרי

עידן
עידן
18 במאי 2022 0:02
Reply to  עידן

כן

MacLeod 1
MacLeod 1
17 במאי 2022 20:23

אחלה פריוויו, תודה
משחק ראשון בד"כ גישושים… נראה מי רוצה יותר

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 20:39

איזה פריוויו משובח תודה אורי ותודה אינדי וגם על המוסיקה .. דודו טסה מכניס כל מיני אלמנטים מזרחיים במוסיקה שלו במסגרת הטרנד הכללי פה אבל לפחות מה שהוא מכניס זה איכותי ולדעתי בבסיס הוא אחלה רוקיסט. היה עדיף שלא יכתוב מילים ואולי גם לא ישיר שרק ינגן בגיטרה שזה את זה הוא עושה מעולה אבל הצוצאה הכללית סבבה. נהניתי.
לגבי הכדורסל זה קרב של 1 מול 2 ככה הן דורגו במערב זה 3 מול 5. מיאמי פוגשת לראשונה יריבה ראויה ובעיקר לא פצועה. בחמישיה היתרון במץ אפ הוא יתרון קל לבוסטון במחליפים ההיפך.
שתי קבוצות שאני אוהב חושב מיאמי מצויינים אבל בוסטון בסופו של דבר עדיפים גם בגלל הפציעה של לאורי שאני יודע שאף אחד לא מעריך פה חוץ ממני. זכותי.
בוסטון ואז נראה אותם מול הלוחמים בהתאם לנבואת האשך טמיר ה מ ק ו ר י.

דה שוט
דה שוט
17 במאי 2022 20:50
Reply to  thetroll

ראיתי את טסה בהופעה לפני שנה – מסכים איתך הוא בעיקר אחלה גיטריסט
אבל אני גם מאוד אוהב את השירה שלו

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 20:57
Reply to  דה שוט

לדעתי הוא שר מהאףףףףףףףףףףףףףףףףףף ואף על פי הוא שהוא שר מהאף יש רבים וטובים כמוך שעפים על זה.
הכל טוב.

golan
golan
17 במאי 2022 20:48

תודה על הפריוויו.
למיאמי ספסל יותר עמוק ומאמן יותר מנוסה, ויתרון ביתיות
לבוסטון יותר כישרון, הם באים עם ביטחון אחרי שהדיחו את ברוקלין ואח"כ קבוצה טובה כמו מילווקי. מקוה שלא ירגישו שהם כבר עשו את מירב העבודה כי הבולדוגים של מיאמי לא יוותרו על ס"מ.

דה שוט
דה שוט
17 במאי 2022 20:48

תודה על אחלה קדימון.
הערב זה של מיאמי בדו ספרתי מרענן בוסטון ייפלו מהרגליים ויהיו גם בנפילת מתח.
בהמשך יתאזן

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 20:53
Reply to  דה שוט

הגיוני. מצטרף
( ומוסיף כוכבית דיסקליימר שבפליאוף הזה – בינתיים- מתרחשים גם הרבה דברים לא הגיוניים).

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 21:52
Reply to  דה שוט

דה שוט
כבר מתגעגע לצנטרישוט?

דה שוט
דה שוט
17 במאי 2022 22:01

לחלוטין. עבר ההאנגאובר – החיים משעממים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 22:17
Reply to  דה שוט

חחחחח אני ורזי נלווה אותך עם תופים ושיר לילה
בוא,עלה לעגלה של הירוקים,אני מגייס אותך בתור סוס טרויאני,שי פה,נקי,
כולם כולל רזי עשו פוקים לפני העליה לעגלה💨💨💨💩💩💩

אור
אור
17 במאי 2022 22:20

זוכרים שהספדתי את המכבסה בתחילת העונה ומאז היא רק השתכללה? אז הנה אני טוען שוב שעד העונה הבאה כבר יימאס לכם

אשך טמיר המקורי
17 במאי 2022 22:26
Reply to  אור

פיפי, קקי וטיטולים אף פעם לא נמאסים.
גם פוקים זה לחם חוקנו.
בהפרשות ננוחם.

אור
אור
17 במאי 2022 22:27
Reply to  אור

האמת יצא ככה אבל לא התכוונתי בקטע רע, אלא שיהיה משהו חדש במקום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 23:03
Reply to  אור

ממש לא,ואל תקרא לה מכבסה ,עשינו אפגרייד לצנטרישוט ומערבל של אחמד
אור,אני מבקש,ריספקט

אור
אור
17 במאי 2022 23:05
Reply to  אור

ולכן רשמתי "ומאז היא רק השתכללה", אז כנס ל-10 סיבובים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 23:11
Reply to  אור

וואי אור אתה בדיליי,אני תקוע בפנים כבר שבוע,
ד.אגב אני מת על המילה "פוקים" עושה לי חשק

אור
אור
17 במאי 2022 23:14
Reply to  אור

חחח אני כבר לא עוקב
להגיב על פיפי קקי פחות הקטע שלי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 23:20
Reply to  אור

אף אחד לא מושלם אור,חבל,יש לך פוטנציאל מבוזבז ששווה השקעה ב-ללל

דה שוט
דה שוט
18 במאי 2022 0:46
Reply to  אור

אור חבריקו אל תיפול בשפה הלירית של יואל רזי והטמיר
זה מפתה אני יודע, אבל אני עדיין לא נפלתי. שמור על טוהר הנשק.
זאת שירת הווגונים מה שהם עושים חחחחחחח

אור
אור
18 במאי 2022 0:48
Reply to  אור

חחח לא מפריע לי אבל לא בשבילי, לבריאות

אור
אור
17 במאי 2022 21:19

לא ראיתי בפוסט אז שעת המשחק 3:30 שעון באר טוביה. מעכשיו כל המשחקים יהיו בשעה הזו או ב-4:00 אז בהצלחה לכל הינשופים

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  אור

אנטישמים.

אור
אור
17 במאי 2022 21:22

אוטואנטישמים*

NFS
NFS
17 במאי 2022 21:46
Reply to  אור

* כי אפשר לקום ב-5:30 ולהריץ את המשחק ללא טיים אאוטים, סיליקונים מחייכים וסיניות עם צלחות על חד אופן

אור
אור
17 במאי 2022 21:53
Reply to  NFS

מי שקם ב-5 וחצי וסבבה לו עם זה, לבריאות 🙂

NFS
NFS
17 במאי 2022 22:36
Reply to  אור

הכי טוב, שקט ורגוע, בלי ילדים על הראש.

אור
אור
17 במאי 2022 22:40
Reply to  אור

יש לי שתי ילדות קטנות, ודווקא בגלל זה אני מעדיף לישון את המקסימום האפשרי ולנסות להשלים מה שצריך אח"כ

אור
אור
17 במאי 2022 22:45
Reply to  אור

מצד שני אם זו הייתה קבוצה שאני אוהד והייתי קם בשעה כזו מסיבה כלשהי כבר הייתי נשאר לצפות

אהרן ברלין
Editor
17 במאי 2022 21:29
Reply to  אור

תודה, עודכן
נקווה שיהיה למה לקום מחצית שניה בניגוד למשחקי 7 האחרונים

אור
אור
17 במאי 2022 21:30

מהמקרים שנחזיק אצבעות למשחקים להימרח כמה שאפשר..

NBA בדם
Editor
17 במאי 2022 21:27

2 שאלות לכולם:
א. איך הייתם ממקמים את ארבעת כוכבי הקבוצות שהעפילו לגמרים האיזוריים: באטלר,קרי,לוקה,טייטום.
ב. איך הייתם ממקמים את מספרי 2 ו3 אצל ארבעת הקבוצות(כל אחד בנפרד, לא כצמד)
באם,הירו,דינווידי, ברונסון,בראון,(סמארט/אחר שנראה לכם),קליי,פול.
אני:
א. 1. לוקה 2. טייטום 3. באטלר 4. קרי .
ב. 1. בראון 2. באם 3. ברונסון 4. פול
5. קליי 6.דינווידי 7.סמארט 8.הירו
מה איתכם?

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 21:55
Reply to  NBA בדם

קרי לוקה טייטום באטלר
קליי בראון בם ברונסון
גרין הורפורד הירו דווינדי

NBA בדם
Editor
17 במאי 2022 22:04
Reply to  thetroll

לפי הדירוג שלך גולדן לוקחים?
קרי טוב בפלייאוף, אבל לא מדהים. קליי נראה 80% מקליי הישן- סטריקי משלוש ולא בטוח שהוא שומר באותה רמה מלפני הפציעות.

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 22:13
Reply to  NBA בדם

כן אני חושב שגולדן לוקחים. גם השלושת רבעי סטף הזה + וה 80% קליי הזה + 100% גרין בתוספת החבורה הצעירה המצויינת שיש שם והאימון של קר אמור להספיק לטבעת. ככה נראה לי למרות שהכל יכול להיות כמובן.

NBA בדם
Editor
17 במאי 2022 22:19
Reply to  thetroll

אוקיי.

אור
אור
17 במאי 2022 22:21
Reply to  thetroll

מקסימום אם לא יילך ירימו טלפון ללוקה או טייטום מהחניון

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 22:39
Reply to  אור

חחחח

אשך טמיר המקורי
17 במאי 2022 22:32
Reply to  NBA בדם

א. לוקה, קרי, טייטום, באטלר (אצלי הירו)
ב. פול, קליי, ברונסון, בראון, הירו, באם, סמארט, דינווידי

NBA בדם
Editor
17 במאי 2022 23:12

וואי וואיי איך עצבנת את באטלר. במידה והוא ייקרע לבוסטון את הצורה הלילה, הוא ישאג עליך: "Tyler Herro over me".
אני מציע לך לשים קסדה הלילה ליתר ביטחון.

אור
אור
17 במאי 2022 21:35

הפריוויוז מתחילת העונה, נחמד להיזכר. אין בתגובות כמעט קונים לבוסטון בשלב הזה (בסדר, מידלטון היה חסר אבל אלה החיים) ולמיאמי בכלל קרעו תצורה
.
https://hoops.co.il/?p=244144
https://hoops.co.il/?p=243003

NFS
NFS
17 במאי 2022 21:54
Reply to  אור

דווקא התרחיש האופטימי על בוסטון, רק תחליף פילי בברוקלין- "הם עולים לפלייאוף מהמקום השני, קורעים לפילי השבורה את הצורה, ממשיכים בחיסול ממוקד של מילווקי ומגיעים לגמר מזרח"

אור
אור
17 במאי 2022 21:56
Reply to  NFS

כן, כל תרחיש אופטימי לקבוצות שנשארו זה ככה. הכוונה שבתגובות אף אחד (כמעט) לא ראה אותם יוצאים מהסיבוב השני

NFS
NFS
17 במאי 2022 21:59
Reply to  אור

ולמיאמי, גם נחמד –

"בפלייאוף התקרה שלהם גבוהה – העונה הסדירה תייצר מפלצת הגנתית העומדת במצ' אפים אל מול שתי הגדולות, בתוספת רוטציית 7-8 השחקנים שתתעצב במהלך העונה, מיאמי תהווה איום לפייבוריטיות בסיבובים הראשונים. אל תראו מופתעים כאשר תראו את ההיט בגמר המזרח נלחמת על הופעה מספר 7 ב-16 שנים האחרונות בגמר ה-NBA".

NFS
NFS
17 במאי 2022 22:06
Reply to  NFS

וכמובן בתגובות היה מי שכתב-
"אני לא יודע עם ריילי סובל מדמנציה, אבל הוא עשה את הקיץ הרע ביותר בשנתיים האחרונות, החוזים שהוא נתן הזויים לשחקנים שלא יובילו לשום מקום וקבר את המועדון שנים קדימה , מיאמי זוהי קבוצה סיבוב ראשון שני בגג"

אור
אור
17 במאי 2022 22:09
Reply to  NFS

לא קשה לנחש מי זה רק מהסגנון 😉

עמיחי קטן
Admin
17 במאי 2022 22:15
Reply to  אור

מבין 4 הקבוצות שעלו לגמר האזורי, היחידה שקיבלה מקום בגמר האזורי בתחזית הריאלית של הכותב היא דווקא דאלאס

אור
אור
17 במאי 2022 22:16

זה כבר מראה על מסקר שפוגע

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 22:16
Reply to  אור

לא הגבתי על הפריוויו אבל בתגובה לתחזית של שמעון רשמתי את הדירוג שלי .. במזרח רשמתי את מיאמי ראשונים
https://hoops.co.il/?p=244269#comment-1686516

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 22:22
Reply to  thetroll

שמעון שם את מיאמי במקום תשיעי … חחחחח :))))

אור
אור
17 במאי 2022 22:28
Reply to  thetroll

חחח לא הקבוצה האהובה על שב"ר

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 22:35
Reply to  אור

בוא נגיד שבוסטון אף אחד לא הכיר את האודוקה הזה ולדעתי הם הפתיעו את עצמם אז היה קשה לחזות את הפריצה. הטרן אראונד שלהם קרה באמצע השנה. אבל מיאמי… כלום לא מפתיע הכל היה על השולחן.
אם יש משהו שאני מכה על חטר זה התחזית שנתתי ללוחמים אמנם נתתי פליאוף שזה היה יחסית גבוה לרוב פה אבל לצערי איבדתי ענין בקבוצה. גרין היה גרוע שנה שעברה נראה היה שהקריירה שלו דועכת ולא הבחנתי בכל שלל הצעירים שיש להם. הם גם קבוצה שעשתה השנה טרן אראונד מדהים היחיד שחשב על זה זה רן הנגרן ןעידן

אור
אור
17 במאי 2022 22:37
Reply to  thetroll

מסכים. היה קשה לראות אותם קופצים חזרה אחרי עונה שעברה

NFS
NFS
17 במאי 2022 21:49

כרגע הודלף שמופע המחצית הוא קייל לאורי ומרקוס סמארט באחד על אחד עד 11 פלופים. אם מישהו יוביל 7:0 בפלופים זה ניצחון טכני.

thetroll
thetroll
17 במאי 2022 22:28
Reply to  NFS

חחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 2:20
Reply to  NFS

ווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עמיחי קטן
Admin
17 במאי 2022 21:59

תודה לשניכם.
אני נוטה לכיוון בוסטון ב-6, אבל זו סדרה צמודה מאוד לדעתי.
דרך אגב, הלילה תתקיים גם הגרלת הלוטרי.

אהרון שדה
Editor
17 במאי 2022 22:05

תודה רבה פליאוף נהדר
הכל פתוח
אני הולך על בוסטון וג.ס
אף אחד לא עברה סיבוב אשתקד והיום הם 4 האחרונות….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 23:09

חחחחח
מבית מדרשו של הבבון עם ריח פוקים

״לוקה הוא השחקן האהוב עליי בליגה״, ״אני עדיין מתכנן לשחק עם ברוני, זו התוכנית״

בקיצקיץ,קיובן תן חצי קבוצה,קח אותי ובדרך גם הבבון הקטן יצטרף גם,שיהיה דם צעיר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 23:17

חחחחחחחחח
הלוואי שהשלייקרס יזכו בבחירה ה-1 הלילה ב-3:00שתעבור לניאורלינס הסמפטיים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 במאי 2022 23:18

אנו ב-ללל נצא במחולות בכפר סביב פסל ה-MVP הקלינגון

עידן
עידן
18 במאי 2022 0:11

חחח יואל אתה קורע אותי לפעמים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 במאי 2022 0:15
Reply to  עידן

חחחחח תגיד את זה לת'וג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 2:20
Reply to  עידן

התכוונת שיואל הוא קרוע חחחחחחח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18 במאי 2022 2:49
Reply to  עידן

TMI

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

שיר הלילה, כי למה לא תמיד רציתי להיות די.ג'יי –
צ'יינה פורבס בטוחה שהיא בחורה רגילה:
.
She is literally
The polaroid of perfection
She has everything
And she'll give it to you
In a second

Looks can deceive
She wears her heart
On her sleeve

She'll steal you away
Not just one day

Every day is an ordinary day
In her world
She's an ordinary girl
.
https://www.youtube.com/watch?v=x4xB8FZJfRY

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 2:18

איך נפלו גיבורים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18 במאי 2022 2:47

as if

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 במאי 2022 0:35

שיר לילה שמתחרה בפחית ולכבוד רזי הירוק
אחת הלהקות האהובות עלי Barclay James Harvest: Child of the Universe

I’m a child
of South Africa,
I’m a child
of Vietnam.

I’m a child
of Northern Ireland,
I’m a small boy
with blood on his hands.

Yes, I’m a child
of the Universe,
Yes, I’m a child
of the Universe.
You can see me on the T.V. every night,
Always there to join in someone else’s fight.

I never asked to be born
and I don’t ask to die
I’m an endless dream
a dream machine that
cannot reason why.

Yes I’m a child
of the Universe,
Yes, I’m a child
of the Universe.
You can see me on the T.V. every day,
I’m the child next door three thousand miles away.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

למה להתחרות? מה רע בשיתוף פעולה? יש מקום לכולם, ילדים ונערות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 במאי 2022 1:05

LYOS תחרות זה דבר חיובי

עידן
עידן
18 במאי 2022 1:06

מרכוס סמארט בחוץ היום בגלל פציעה
אל הורפורד בחוץ היום בגלל קורונה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 במאי 2022 1:22
Reply to  עידן

קקי פיפי,הולך ישר לצנטרישוט,

אור
אור
18 במאי 2022 1:17
Reply to  עידן

נו באמת..

shadow
shadow
18 במאי 2022 1:23
Reply to  עידן

מה זה קורונה? ליגה של אהבלים

עידן
עידן
18 במאי 2022 1:26

בוסטון מתכוננים לזה שהורפורד כנראה לא ישחק גם במשחק 2(עדיין יהיה בפרוטוקול הקורונה) ועל זה יש לי להגיד:
https://twitter.com/TowarzyszHubson/status/1526683757515681792?t=kms4MFQqaORPXAbV_LtFRw&s=19

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 במאי 2022 2:02
Reply to  עידן

קקי פיפי על סילבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 2:17

רואה שכבר הקדימו אותי אז קצת אפרט, לפי הדיווחים שקיימים כבר כמה ימים סמארט היה בסימן שאלה בגלל נקע בכף הרגל (מרכז כף הרגל?). לא ברור לי איזה נקע זה אבל בגלישה יש לי בעיה כרונית של כיווצים בכף הרגל, חוזר כמעט בכל סשן גלישה אחרי שעה וחצי שעתיים ומצריך ירידה מהגלשן וכיפוף מלא של כף הרגל והאצבעות לכיוון נגדי. הורפורד שוב בפרוטוקול קורונה, כנראה נחשף לחולה מאומת? אם זה הסצנריו אז זה טמטום, לא הייתי מצפה מהורפורד לכזו שטות בזמן כל כך קריטי, זה יותא עניין של ה IPL, לא אל.
אני בטוח שספולס נושם לרווחה, הניצחון כמעט אצלו בכיס.

Smiley
Editor
18 במאי 2022 2:34

NBA TV
@NBATV
"Derrick White and Grant Williams will be the two guys starting in place of Al Horford and Marcus Smart."

@ChrisBHaynes stops by to give @JaredSGreenberg an update before Game 1 between Celtics-Heat.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 2:48

IPL על זמן קצוב במשחק הזה לפי יודוקה

ברוך רובין
ברוך רובין
18 במאי 2022 3:31

קדימה מיאמי

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 3:40

בוסטון עם חיסורים משמעותיים גם בלי שחקן כמו קיירי יתקשו נגד מיאמי לצערי

עגל
עגל
18 במאי 2022 3:47

הורפורד וסמארט חיסורים משמעותיים.
אבל זו סדרה ארוכה, המנוחה תעשה להם טוב

עגל
עגל
18 במאי 2022 3:48
Reply to  עגל

סקור גבוה כנראה שלא יהיה כאן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 3:50

פתיחה מעניינת

shadow
shadow
18 במאי 2022 3:56

לא נראה שלמיאמי יש מה למכור מול בוסטון גם עם החיסורים.
המזרח כזה פח

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 3:56

ההגנה של בוסטון יותר טובה בפער גם בלי סמארט הופרוד, מיאמי נגרים נמוכים קח להם את השלשות אין להם כלום

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
18 במאי 2022 3:57

link please?

Smiley
Editor
Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
18 במאי 2022 4:04
Reply to  Smiley

thanks, but not working for me

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
18 במאי 2022 4:07
Reply to  Smiley

awesome! thanks!!

Smiley
Editor
18 במאי 2022 4:03

מגיק בוחרים ראשונים

Smiley
Editor
18 במאי 2022 4:03
Reply to  Smiley

2022 NBA Draft Order

1. Orlando Magic

2. Oklahoma City Thunder

3. Houston Rockets

4. Sacramento Kings

5. Detroit Pistons

6. Indiana Pacers

7. Portland Trail Blazers

8. New Orleans Pelicans (via Los Angeles Lakers)

9. San Antonio Spurs

10. Washington Wizards

11. New York Knicks

12. Oklahoma City Thunder (via Los Angeles Clippers)

13. Charlotte Hornets

14. Cleveland Cavaliers

15. Charlotte Hornets (from New Orleans)

16. Atlanta Hawks

17. Houston Rockets (from Brooklyn)

18. Chicago Bulls

19. Minnesota Timberwolves

20. San Antonio Spurs (from Toronto)

21. Denver Nuggets

22. Memphis Grizzlies (from Utah)

23. Brooklyn Nets (from Philadelphia)

24. Milwaukee Bucks

25. San Antonio Spurs (from Boston)

26 Dallas Mavericks

27. Miami Heat

28. Golden State Warriors

29. Memphis Grizzlies

30. Oklahoma City Thunder (from Phoenix)

מאיר אריאל
מאיר אריאל
18 במאי 2022 4:03

דרק כוכב עליון נותן היום משחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 4:11

השחקן הכי אינטליגנטי במגרש אפילו יותר מהורפורד אבל קליעה מאד לא יציבה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 4:08

הסלטיקס קצרים מדיי
החיסורים עושים את שלהם.
אין שום צאנס שיצאו עם ניצחון בחוץ בלי הורפורד וסמארט כי המחליפים פה לא ברמה שיצליחו לסחוב את הקבוצה על הגב.

צ'יקו
Admin
18 במאי 2022 4:09

איזו ריצה של מיאמי, הירו הכניס חיים בהיט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 4:12

חחחחחחחחחחחחחח, נתנו תוקף לוויט, אסור בכלל מגע גם לא שפשוף WWA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 4:15

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טייטום מתחרה עם יאניס מי יעשה יותר צעדים, והשופטים היו חייבים לקלוט את זה ולפסול סל של בוסטון….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 4:15

יותר מדיי טעויות שיפוט לשני הצדדים

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 4:15

בלי הירו אין למיאמי כלום

מאיר אריאל
מאיר אריאל
18 במאי 2022 4:22

הסלטיקס נראים אשששששש

Smiley
Editor
18 במאי 2022 4:23

חיסורים או לא. הסלטיקס נותנים בראש לכל הספקנים

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 4:31
Reply to  Smiley

כשסמארט חסר זה רק עושה להם טןב. זה כבר לא מקרי. וזה גם כל כך ברור לעין .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 4:25

יואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
מה הולך פה?
לגמרי לא צפוי
לא ייאמן

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 4:25

פריצ'ארד. סוף סוף אודוקה הקשיב לי. איזה שחקן. מהיר כמו שד מוביל את ההתקפה בחסד עליון צלף על. ולמרות שגמד גם שומר לא רע.
כל הכבוד אודוקה שהתחלת להקשיב לי. אני חוזר – הסלטיקס בלע סמארט פשוט יותר טובים. נקודה.

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 4:26
Reply to  thetroll

שלא לבר על זה שפשוט כייף לראות אותם. כדורסל יפה כשהוא על המגרש.

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 4:26

רוברט השחקן הכי טוב על הפרקט. באם שומר על כל העמדות אבל סייז הכי חשוב בסוף

shadow
shadow
18 במאי 2022 4:29

טאקר עוד אחד שנראה אנדר טריינד ואובר וויטד פצע את עצמו🤦‍♂️

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 במאי 2022 4:31

טאקר נפגע?

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 4:33

לא נראה רציני אבל ירד לחדר הלבשה ולקחו פסק זמן . קרסול.

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 4:35
Reply to  thetroll

לא חזר בנתיים

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 4:45
Reply to  thetroll

יחזור כנראה למחצית השניה .

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 4:40

ספו לא ראה את הסדרה נגד ברוקלין. מיאמי גמדים גם ככה אין להם סיכויי. טייטום רוצה את הפרס של לארי בירד

Smiley
Editor
18 במאי 2022 4:49
Reply to  TRIP

🧹🧹🧹🧹

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום מקרצף

Smiley
Editor
18 במאי 2022 4:44

טאטום רק בן 24… מפחיד לחשוב איפה הוא הולך להיות עוד 3-4 שנים בשיא שלו.

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 4:47

בוסטון מחפשים את טייטום בצורה שקופה מדי זה יפגע בהם בהמשך. בלי קיריי יתקשו לסגור משחקים

shadow
shadow
18 במאי 2022 4:48
Reply to  TRIP

מה קשור קיירי?

Smiley
Editor
18 במאי 2022 4:49
Reply to  shadow

כמו שיש באני ולברון, יש את טריפ וקיירי
משום מה יש פה התעלמות שבוסטון ללא קיירי עשו גיים 7 מול לברון בגמר המזרח

shadow
shadow
18 במאי 2022 4:52
Reply to  Smiley

עוד טמבל עם תעודות😂😂

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 4:50

אם טייטום יקבל משרוקית כוכבים קל בשיחות אמ וי פי

Smiley
Editor
18 במאי 2022 5:07

שמישהו יבדוק אם הסלטיקס עדיין בחדר הלבשה

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:09

בוסטון מסתבכים מול הנגרים האלה לא לוקחים ריבאונד הגנה מיאמי חוגגים מתחת לסל שלהם. פעמיים היו רגע מלסגור את המשחק אבל פערי האיכות כאלה גדולים שהם רק צריכים להתאפס על עצמם וזה נגמר.

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:11

עוד חולצות לאמריקאים. מי רוצה חולצה? זה בשביל ההתחממות הגלובלית. כאלה צבועים, יצרני זבל בכמויות

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:11
Reply to  shadow

+++

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:11

ממש חבל שסמארט והורפורד בחוץ. אוף

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:12

איך השופטים אוהבים לדפוק את גרנט וויליאמס.
בבוסטון, מעבר לחיסורים בקטע המקצועי והרוטציות, מדובר גם בשני המנהיגים של הקבוצה.
הקהל במיאמי הכי גרוע בליגה, איכס

ברוך רובין
ברוך רובין
18 במאי 2022 5:14

קדימה באטלר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי מקרצף איזה פלייאוף נותן

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:17

בוסטון באו רכים

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:19
Reply to  shadow

הם בלי שני המנהיגים שבדיוק ברגעים כאלה שם כדי לדחוף אותם, והם בנפילת מתח אחרי הבאקס

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 5:18

מיאמי משחקים תענוג . איזו קבוצה סבבה זאת.

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 5:19

חחח מיאמי עושים פאולים שורקים רק לבוסטון. אם מיאמי חייבים לנצח את זה אם לא שילכו לסאות ביץ' אחריי המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל שנייה פסק זמן כמה כאלה יש?😂

Smiley
Editor
18 במאי 2022 5:21

פסיכי מה שההיט עושים פה ברבע השלישי. בוסטון לא מסוגלים להעביר מסירה אחת בהתקפה
2-22

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימייייייייי אחרי טיים אאוט 5 דק בוסטון עם איב חחח

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:21

בוסטון פשוט הזיה. לא עלו למחצית וכבר פעם שניה חוזרים מפסק זמן עם איבודים לא מהעולם הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשביל מה מנסים למסור לטיים לורד על ה3 להאנד אוף
? מה הוא יעשה משם חחח יסתובב וימסור אז,שטייטום יקח לבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח טיים לורד קלע לליאפ עף עד החצי בנפילה😂

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 5:23

מיאמי עושים הנד צ'ק אין שריקה. באטלר קופץ על שחקנים שורקים חחחח

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:24

לא יודע לא רואה את בוסטון מפסידים פה מיאמי פשוט נגרים

martin
martin
18 במאי 2022 5:25

משחק מכור????

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:26

ג'ימי לובש את מעיל הרוח השיפוטי עד עכשיו 100 אחוז יירוטים. יותר טוב מכיפת ברזל

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:38
Reply to  shadow

כן

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:28

שמישהו יסביר לבראון שחוק יאניס לגבי צעדים עובד רק במשחקים של מילווקי ובדרך כלל רק אם קוראים לך יאניס

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 5:29

בראון חלש. לא יכול לתפקד כמספר 2

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:29

אייקיו כדורסל נמוך של תייס מה אתה קופץ על שחקן נמוך ממך מתחת לסל.

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:30

בראון חושך היום וגראנט וויליאמס חייב לעבוד על הגוף שלו בעיקר על האגן והרגלים. חסר איזון כל הזמן נופל. ורצוי שיעשה דיאטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

לא סתם קוראים לו טוסיק וויליאמס

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:32

אודוקה וויליאמס בחילופי דברים על הספסל שנגמרים בוויליאמס צועק לאודוקה "מוב און מוב און"

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:33

לפי הבלוג החי אפשר להבין שהסדרה הזו זו פצצת רייטינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילן בראון לא קיים בפלייאוף הזה מחריד. באטלר לעומתו נח כל העונה הסדירה ובא לפלייאוף כאיש אחד
גייב וינסנט שחקן אש

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:35

חחחח השופטים שורקים על באטלר כל דבר

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:35

וואו איזה עבירות אוויר הולכות על באטלר היום
וגם אין ריפליי

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:36

בוסטון ברבע מזעזע. זה נראה כמו משחק יורוליג מינוס השיפוט והשטויות בפסקי הזמן

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:37

מי זה הנייסמית הזה נגר על

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:37

באטלר מקבל את טיפול דייוויס מהשופטים, האתרוג.
מקבל את הכדור ביחד עם שריקה אוטומטית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן אבל גם טייטום קיבל כמה שריקות אוויר

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:40

אין מה להשוות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די נו טייטום גם עושה ספין מוב מעיף מרפקים והולך לקו. אבל כן גימי קיבל שם 3 שריקות אוויר ברצף

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:44

באטלר קיבל את פרס דייוויס לפלייאוף הזה. רמה אחרת לגמרי של אוויר. אוויר טהור ונקי מפסגות ההימלאיה.

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:38

קיבל את הגלימה של פרודו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום עושה שטויות

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:37

טייטום הזה אהבל מה הוא לא הרגיש שהוא פגע לו בפרצוף?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחח עוד רצה צאלנג חח

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:43

התבלבל בין הראש לכדור

צ'יקו
Admin
18 במאי 2022 5:38

באטלר כל כך חכם, חיכה שיקופצו עליו ואז סוחט עבירה

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 5:41
Reply to  צ'יקו

+23

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:42
Reply to  צ'יקו

מה חכם בזה? הוא יודע שהשופטים בכיס שלו ושהשריקה תגיע. too easy

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו אשך זה היה עבירה ברורה קפצו עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי ולוקה mvp פלייאוף כרגע

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:42

במזרח זה גימי נגד טייטום במערב זה לוקה נגד איגואדלה

Smiley
Editor
18 במאי 2022 5:41

השליטה של באטלר במשחק היא משהו ללמוד עליו. שולט במתרחש בשני צדי המגרש, בקצב שלו החזיר את ההיט מחצי ראשון לא טוב לשליטה מלאה במשחק.

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:43
Reply to  Smiley

הרבה יותר קל לשלוט כשאתה נישא על גבם של שלושה פרשים באפור

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:48
Reply to  shadow

נישא על גבי הרוח, והאוויר

Smiley
Editor
18 במאי 2022 5:49
Reply to  shadow

מיאמי פשוט הרבה יותר טובים בחצי השני. הסלטיקס לא ממש עלו למחצית השניה

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 5:41

השופטים יודעים שלהיט אין סיכוי בסדרה הזו ילך למשחק 7 בשביל קצת רייטינג

thetroll
thetroll
18 במאי 2022 5:43

הריצה הזאת של מיאמי זאת מיאמי.
כמו שדה שוט כתב למעחה בוסטון נראית שנגמר החמצן הם עדין צריכים לסדר את הראש מהסדרה עם הבאקס. לקחו יום חופש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט בא עם חליפת סאות ביץ למה הוא לא משחק

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:45

פצוע קשה לא יודעים מה יש לו. כנראה הוא עבד קשה מדי באימונים

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:47
Reply to  shadow

צוות האימון הושיב אותו והמציא פציעה

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:44

בוסטון פתחה מוקדם את עונת האבטיחים השנה

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:46
Reply to  shadow

לקחו יום חופש, יגיעו לסידרה במשחק 2

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:46

נייסמית' לא יקבל את פרס נייסמית'

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:46

ניסמית נראה רתח מאוד כישרוני

ברוך רובין
ברוך רובין
18 במאי 2022 5:46

את זה לא ראיתי מגיע תשרפי בוסטון

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 5:47

ברוך איזה יצורים יש בקהל

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:47

סמארט דפק חאמסה של הביוקר🤣

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:48

יש שם מישהו על הספסל של בוסטון שנראה כאילו הגיע עכשיו מהים

Smiley
Editor
18 במאי 2022 5:52

באטלר ואדאביו היום בקליניקה הגנתית

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:52

ירד לי ממש מבראון. דחוף טיטול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

עסוק בהפגנות ובקיפוח תראה מה קרה לקיירי וגורג היל ולברון חחח כל מי שעסק בהפגנות ובקיפוח במקום להתעסק בכדורסל. אללה ירחמו

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:53

גראנט וויליאמס חייב להפסיק עם השטויות

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 5:54

שיפוט ביתי

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:55

בוסטון עוד יכולים לחזור ולקחת את זה

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:56
Reply to  shadow

לא אם בראון ימשיך לשלשל

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 6:03
Reply to  shadow

הוא בקטע של סאדו-מזו

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 6:03

תגובה לטריפ מתחתי

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 5:57

גראנט שק חבטות איך נשאר בחיים אחריי יאניס

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:58

תאמת השופטים נתנו למיאמי לפוצץ את בוסטון חופשי. זה גם פליגרנט של אדביו את זה לא בודקים? נתן לו פצצה בראש

shadow
shadow
18 במאי 2022 5:59

8 דקות 10 הפרש יצליחו לעשות קאמבק?

shadow
shadow
18 במאי 2022 6:04

יש עוד 7 טיימאוטים ב7 דקות🤦‍♂️

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 במאי 2022 6:04

טאקר ימנייק

shadow
shadow
18 במאי 2022 6:05

טוב תם הטקס בוסטון חזרו לקלוע בשעה טובה אבל לא באו היום בקטע של הגנה.

shadow
shadow
18 במאי 2022 6:06

פרשתי בשיא 7 טיימאאוטים ב 6 דקות זה יותר מדי בשבילי

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 6:07
Reply to  shadow

אני כבר מזמן בוויינט

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 6:07

רוברט וויליאמס מתפרק לגמרי.

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 6:10

סמארט יככב בחידוש ליפה בוורוד

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 6:12

מיאמי מרביצים חופשי . אם סמארט והופורד היה סיפור אחר לגמרי

ברוך רובין
ברוך רובין
18 במאי 2022 6:13

איזה בלוק מיאמי טובים יותר

סוסמעץ
סוסמעץ
18 במאי 2022 6:13

חברים
==
ג'ימי באטלרררר!!!

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 6:14

עוד אוויר. אין ריפליי

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 6:18

יאללה, תם. היה טקס צנוע היום.
בוקר טוב!

ברוך רובין
ברוך רובין
18 במאי 2022 6:19

באטלר סקורר על נהיה מדהים, כשבוא קולע ככה הוא טופ 3 בעולם

ברוך רובין
ברוך רובין
18 במאי 2022 6:22

באטלר הפלייאוף קולע 28.7 ב56% אפקטיבי, הקפיצה שהוא עשה לסקורר בלתי עציר הפלייאוף מדהימה, תוסיף את הניהול משחק וההגנה ומדובר בטוף 3 בשינה אחרי יאניס ודונציץ הרבה מעל כל באחרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נח כל העונה הסדירה הגיע לתת בראש בפלייאוף פילי העדיפה עליו את סימונס ובראון חח

M-AIR-J
M-AIR-J
18 במאי 2022 6:27

באטלר קר רוח , חכם ווינר

TRIP
TRIP
18 במאי 2022 6:29

טייטום קיבל טיפול של דוראנט במחצית. בראון חלש להחריד לא יכול להיות כינור שני בקבוצה לאליפות

IDO
IDO
18 במאי 2022 6:40

Who is all this people playing for Celtic?

Smiley
Editor
18 במאי 2022 6:45

StatMuse
@statmuse
Jimmy Butler had 41/9/5/4/3 tonight.

He is the first player in NBA playoffs history to reach those numbers since steals and blocks were first recorded in 1974.

דה שוט
דה שוט
18 במאי 2022 6:59

בוקר צח בוקר זך השלמתי בדיליי
תגובה 18 הכל שם
🙂
וגראנט וויליאמס בושה לכדורסל פלופר מהלך אפילו ואן גאנדי התרעם כשהוא סחט טכני מסטרוס

אשך טמיר המקורי
18 במאי 2022 7:40
Reply to  דה שוט

הבנאדם זרג יותר מתייס. עושים עליו אופנסיב ומעיפים אותו והוא חוטף. עולה ורטיקלית נקי לגמרי – חוטף. עומד בסביבה ומסתכל על ציפורים – חוטף

דה שוט
דה שוט
18 במאי 2022 9:30

חחחחחח. ציפורים מעולה 😂😂😂 אבל כל הזמן נופל
אולי תתקן: עומד מסתכל על ציפורים – ונופל

ירון, החלום
ירון, החלום
19 במאי 2022 1:02

בס"ד
תודה רבה.
קשה מאד להמר, במיוחד במזרחץ
במערב לפי דעתי הלוחמים קצת יותר טובים ומנוסים.